L'Associazione di l'Industria Anti-falsificazione di a Cina hà tenutu dece eccellenti casi di cunferenza di stampa di marca di prutezzione anti-falsificazione è tracciabilità

Dopu l'applicazione voluntaria da l'imprese è a valutazione di l'esperti, u sestu "Giornata di a marca di Cina" si avvicina, l'Associazione di l'Industria Anti-Counterfeiting in Cina hà urganizatu una cunferenza di stampa in linea u 6 di maghju.th2022 per liberà i "Top Ten eccellenti casi di tracciabilità anti-falsificazione è Prutezzione di marca".

nutizie-gio

L'anti-falsificazione è a tracciabilità di u produttu hè un mezzu impurtante per mantene l'ordine di cumpetizione ghjusta in u mercatu.Ghjoca un rolu insustituibile in a prutezzione di e marche di l'imprese è i diritti di pruprietà intellettuale, a salvaguardia di i diritti è l'interessi di i cunsumatori, è di custruisce un sistema di creditu suciale.Attualmente, i prudutti anti-falsificazioni razzi in u serviziu di i prudutti agriculi, alimentazione, pruvisti medichi, pruvisti agriculi,i prudutti di i zitelli è i zitelli, cusmetichi, marroni di pelle, vestiti, pezzi d'auto, materiali di custruzzione, arti, cultura è educazione sportiu, apparecchi elettronichi domestici, chimichi di ogni ghjornu è cusì più di 30 industrii, chì centinaie di millaie di marca, prutegge in modu efficace l'interessi di a marca. imprese è prumove a fiducia di i cunsumatori.

Dece casi eccellenti tracciati in a cunferenza, chì copre l'alimentariu, i latticini, i pezzi di l'auto, l'apparecchi domestici, è altri sò strettamente ligati à u campu di a sussistenza di e persone è marche ben cunnisciute, e so soluzioni tecnologiche di tracciabilità di sicurezza rispondenu à e caratteristiche è esigenze di sicurezza. i prudutti cunnessi, l'integrazione efficace di a tecnulugia avanzata di sicurezza di l'infurmazioni è a tecnulugia fisica anti-falsificazione, è u rendiment si distingue in a cunvenzione di l'ispezione anti-falsificazione è a stabilità è altri aspetti.Mentre furnisce a prutezzione anti-falsificazione per a marca, l'imprese anti-falsificazioni pertinenti per espansione a gestione di l'infurmazioni di tracciabilità, a gestione di e merchenzie anti-canale, a gestione di u marketing è altre funzioni, per aiutà u sviluppu di alta qualità di l'imprese di marca.

"Cumu guidà u serviziu anti-falsificazione di i prudutti impurtanti è a prutezzione di a marca, in a tracciabilità di a qualità di u produttu è a custruzzione di l'Internet di e cose ghjucanu un rolu impurtante in a fundazione, hè u prossimu periodu di tempu chì u nostru travagliu hè affruntatu un tema impurtante. "Yin Rongwu, secretariu generale di l'Associazione di l'industria anti-falsificazione di a Cina, hà dettu.

In u futuru, a China Anti-Counterfeiting Industry Association hà da cuntinuà à guidà l'innuvazione tecnologica in l'industria anti-falsificazione, prumove l'applicazione di eccellenti tecnulugia anti-falsificazione, è prumove l'intera industria per scorta marchi più famosi, serve un naziunale unificatu. mercatu, è megliu prumove u sviluppu ecunomicu sanu, urdinatu è high-di qualità in China.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022